2013. január 5., szombat

Anyám... vannak bajok!

Sziasztok!

Sajnos nem hiszem, hogy ezen a héten vagy akár jövőhéten lesz friss mivel eléggé le vagyok amortizálva :/
Hétfőn megyek háziorvoshoz mert 3-4 hónapja nincs étvágyam alig eszek valamit és most vagyok ott, hogy ha eszek akkor már ki is jön belőlem :/
Szóval hétfőn irány doki aztán kitudja hol kötök ki még az nap...
Ha itthon leszek akkor tuti írok egy vagy két fejezetet, de ugye az is fent áll lehetőségként, hogy be küldenek kórházba kivizsgálásokra és hát ott nem igen hiszem, hogy lenne ilyenekre időm :/
Szóval meglátom mi lesz és hétfőn adok majd egy helyzet jelentést.
Addig is Kellemes hétvégét és Demereni84 köszönöm, hogy írtál chat-en és akkor az egyik kérdésedre ugye már itt is a válasz a másik pedig, szerintem nem lesz egy hosszú történet mármint nem is tíz fejezetes lesz, de nem is akarom nyújtani mint a rétes tésztát :D

Puszi:Fruzsi

1 megjegyzés:

  1. hali

    pffuu kösz a választ báár nem erre számítottam nagyon remélem nincs semmi komoly bajod és nem csak azért mert akkor lesz feji /nem csak saját érdek ;)/
    hanem mert én is emberböl vagyok és aggodom kérlek mindenképpen irj mit mondott a doki és adj életjelet KÉRLEK
    elöre is köszi
    üdv
    Reni /demereni84/

    VálaszTörlés