2013. január 20., vasárnap

Életjel...


Sziasztok!

Annyira sajnálom, hogy nem hoztam új részt, nem jelentkeztem és sajnos most sem frissel jövök :/
Persze ezekre mind találnék magyarázatot, de nem akarok hazugságokat gyártani így egy az egyben kinyögöm, hogy semmi életerőm és életkedvem az íráshoz!
Próbálok írni, minden nap ide ülök a géphez és azon vagyok, hogy haladjak, de sajnos az ihlet hiány nagy úr!
És az, hogy kedvem sincs most az íráshoz már csak egy másik gond. Persze ti olvasók ezt nem érdemlitek meg, de egyszerűen nem megy, hogy akárcsak egy 4-5 oldalt össze kaparjak mert az vagy baromi unalmas lenne, vagy pedig ritka sz*r!
És azért kétszer is meggondolom, hogy mit adok ki a kezeim közül!
Most már ígérgetni se nagyon akarok, mert tudom vagy legalábbis érzem, hogy nem tudom betartani :/
Szóval a friss jön amikor jön...
Drága Reni! /remélem nem baj ha letegezlek :) /
Annyira örülök, hogy folyamatosan jelen vagy a blogos, nagyon jól esik!
Nem is tudom, hogy köszönjem meg :)
Talán megpróbálok a héten az érdekelt Georgi-s novellához új részt hozni, mert az jobban áll mint a Robsten-es törim :)
Tényleg nagyon köszönöm, hogy írsz és aggódsz :) Olyan jól esik :)

Próbálok minden tőlem telhetőt megtenni a TI érdeketekben!
Szóval kérnék egy kis türelmet!
Addig is legyetek rosszak! :)

Puszi:Fruzsi

2 megjegyzés:

  1. hali

    haaj te lány tényleg aggodtam és igen itt vagyok és maradok/blogzaklato vagyok ,és makacs is/ és bár 28vagyok de tegezz nyugodtam
    és a doki mit mondott minden ok veled??
    üdv
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, de ha zavar, hogy tegezlek szólj ám rám, bár kicsit furcsa lenne egy blogon magázódni :D
      Amúgy nem mondott a doki nagyon semmi hasznos infót, csak, hogy gyulladásban volt a szervezetem :/
      De most már jobban vagyok és köszönöm, hogy aggódtál értem, nagyon jól esik! ♥
      Puszi: Fruzsi

      Törlés